Jo no cuine res de paelles, ni fideuàs ni arròs al forn. Això és feina de ma mare o de la Uela.
Em ve al cap una altra paraula que mai m'ix a la primera en castellà: el moxo (de la fregona).
Re: Mosatres parlamos valensiano nano
62:chef: la manjovena q bonaaa; es tipica d Xàtivabixeja escribió: 28 Feb 2018, 10:34 Bon dia, una altra valenciana per ací.
Una expressió que m'agrada molt és la de "els diners i els collons per a les ocasions" i "ixe és un gran de baes".
De dolç m'agrada molt la manjòvena (o moixàvena) que, per cert, m'ix molt bona, jajaja. I em dona vergonya reconéixer que no sé fer una paella valenciana, em podeu matar si voleu.
63Lo de manjovena no lo había escuchado nunca, lo he tenido que buscar en Google :facepalm:
661 de marzo!
JA ESTEM EN FALLES!
Porque para mí las fallas comienzan el 1 de marzo con las mascletàs, y no el día de la cridà, manías mías :D
JA ESTEM EN FALLES!
Porque para mí las fallas comienzan el 1 de marzo con las mascletàs, y no el día de la cridà, manías mías :D
67Aquí otra buscando manjovenas
Mi canal de Telegram con ofertas :
https://t.me/noekoalita
Y mis códigos de descuento :
https://linktr.ee/noekoalita
https://t.me/noekoalita
Y mis códigos de descuento :
https://linktr.ee/noekoalita
68chicles escribió: 28 Feb 2018, 11:35 A mí no me entusiasma la paella, con tomarla una vez al año me sobra. A mí dadme arroç del senyoret
Potroso es una palabra que no entiendo que no exista en castellano
+1
70Serà possible que no conegueu la manjòvena? ja teniu una excusa per a fer-la i provar-la.
Bon dia a totes!!!! Quin canal farà la mascletà? Mediterraneo segurament, no?
71Jo l'he provat però no m' entusiasme ni sabie que se diu aixina xDbixeja escribió: 01 Mar 2018, 09:01 Serà possible que no conegueu la manjòvena? ja teniu una excusa per a fer-la i provar-la.
Per a mi el millor dolç autòcton que he menjat fins ara són els flaons de Morella I la coca de poma, que no sé si només se fa ací.
- Es un símbolo de nuestra lucha contra la opresión!
- Es un símbolo de su lucha contra la realidad...
72Flaons de Morella, què bons.
"I would enter your sleep if I could, and guard you there, and slay the thing that hounds you, as I would if it had the courage to face me in fair daylight. But I cannot come in unless you dream of me.”
74- Es un símbolo de nuestra lucha contra la opresión!
76Vais hoy a la mascletá??
Horror de 19 días que tengo por delante, estoy deseando que pasen ya las fallas jajaja
Horror de 19 días que tengo por delante, estoy deseando que pasen ya las fallas jajaja
77A mí me encanta la mascletà. A ver si puedo ir la semana que viene a una antes de que sea insoportable con tanta gente
78chicles escribió: 01 Mar 2018, 11:57 Vais hoy a la mascletá??
Igual , me agobia tanta gente, no puedes acercarte a las fallas , bares y restaurantes a tope, no encuentras mesa, todo más caro ,las calles sucias , críos y no tan críos tirando petardos descomunales sin respetar la zona habilitada para ello , en fin , que si pudiera me iría de viaje.
79Pues claro :yes: , febrero es invierno, marzo fallas.Lunnaris escribió: 01 Mar 2018, 00:05 1 de marzo!
JA ESTEM EN FALLES!
Es això?bixeja escribió: 01 Mar 2018, 09:01 Serà possible que no conegueu la manjòvena? ja teniu una excusa per a fer-la i provar-la.
Yo me estoy emparanoiando con los terrorismos. Las mascletàs me gustan pero no aguanto a los niños petarderos ni ahora cuando pongan las *** banderitas de plástico con todo el viento a todas horas haciendo ruido. :grr:
80[mention]Astrid[/mention] és esta:
Ixa que has ficat és la tipica de La Vall d'Uixó, per al meu gust para un poc més seca i a mi no m'agrada massa. La típica de Xàtiva si que m'agrada molt.
Ixa que has ficat és la tipica de La Vall d'Uixó, per al meu gust para un poc més seca i a mi no m'agrada massa. La típica de Xàtiva si que m'agrada molt.