Nicole Kidman - 95th Annual Academy Awards in Hollywood, California, March 12, 2023
Re: Nicole Kidman
362Oscars 2023: Nicole Kidman and Keith Urban passionately kiss on the red carpet
364Bueno, "passionate kiss" entre el marido y Nicole no sé yo... En esas fotos parece su peluquero y mejor amigo súper gay.
Siempre me han parecido una pareja un poco rara.
Siempre me han parecido una pareja un poco rara.
365Guapisima y tipazo con ese vestido.
La cara ET va por libre.
La cara ET va por libre.
https://soundcloud.com/qotsa/make-it-wit-chu?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
366Mete un poco de miedo así en conjunto. Y totalmente de acuerdo con lo que decís del marido, parece el peluquero gay o amigo amigo que pasa por ahí, a mi también me parecen una pareja raruna.
367El marido es fantasía,qué duo.
Esta mujer era lo más,sigue imponente de cuerpo.
368Re: Nicole Kidman
373Margot Robbie, Kristen Stewart, Marion Cotillard, Margaret Qualley, Nicole Kidman – Chanel Official MET Gala Photo Shoot May 2023
374Unzipped! Nicole Kidman shows off her incredibly toned back and slender figure as she strips down and gets fitted for her Met Gala gown
376Nicole Kidman Holds Hands With Husband Keith Urban At The Academy Of Country Music Awards In Texas
377Nicole Kidman cuts a glamorous figure in a black sheer top as she watches Adele on stage in Las Vegas
378Nicole Kidman goes braless in a daring cut out black gown for the Special Ops: Lioness screening
379Nicole Kidman makes stunning appearance in fitted flares and semi-sheer blouse
380Nicole Kidman looks chic in grey suit while Zoe Saldana turns heads in purple midi dress at photocall for their new show Special Ops: Lioness