Hailey Rhode Bieber Outfit 03/26/2023
Re: Hailey (Baldwin) Bieber
2682Hailey Bieber proudly showcases abs and legs in sexy blue outfit to celebrate Rhode Canada launch
2683Hailey Bieber flashes her toned midriff in colorful cropped top and skimpy bikini bottoms for Rhode
2684Hailey and Justin Bieber celebrate the launch of Rhode in Canada with a dinner party in Toronto
2686Hailey Bieber is bikini-clad as she enjoys a popsicle while promoting Rhode lip gloss
2687Se está aclarado el pelo por fin!...este caramelo de ahora es precioso, ya se ve más pivona!
2688Con esos abrigazos gigantes y esa media melena abultada parece sacada de una portada de modelos ochenteras, la veo muy demodé.
https://soundcloud.com/qotsa/make-it-wit-chu?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
2689Si que se le ve el pelo algo mas claro, creo que el rubio con esta longitud le quedaría mejor.
Me llama mucho el bálsamo labial ese de péptidos que ha sacado. No hay forma de conseguirlo en España, no?
Me llama mucho el bálsamo labial ese de péptidos que ha sacado. No hay forma de conseguirlo en España, no?
2691Hailey Bieber flashes her and washboard abs as she turns into a MERMAID for her brand Rhode
2694Hailey Bieber embraces husband Justin Bieber as they watch the sunset together following a romantic dinner in Santa Monica
2695Hailey Bieber is effortlessly chic in a distressed black leather jacket and high-rise jeans while leaving her Rhode office in Beverly Hills
2696Hailey Bieber flashes her very toned tummy as she models swimsuits on a pristine beach to plug her Rhode passionfruit jelly
2697Hailey Bieber has the Monday blues in coordinated outfit showing off toned tummy - while taking a stroll in NYC
2698Que horror de mocasines planos. Vaya pie feo que hacen.
Cuando lleva el pelo planchado chupado mojado se le ve horroroso, como grasiento.
A mi me dicen cero estos outfits.
Cuando lleva el pelo planchado chupado mojado se le ve horroroso, como grasiento.
https://soundcloud.com/qotsa/make-it-wit-chu?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
2699A mí me gustan los looks excepto por los zapatos también. Va mucho mejor cuando se pone lo mismo con zapatillas.Woccek escribió: 11 Abr 2023, 09:36 Que horror de mocasines planos. Vaya pie feo que hacen.