Re: Robbie Williams
21Lo veo en el xfactor y me gusta, pero su mujer me parece cargante y el plan que llevan de decirse chorraditas en los programas me parece patético y aburrido.
Con lo mono que era de jovencito... Me gusta ver que con los años han superado sus diferencias y que ahora (aparentemente) se llavan bien todos. Bueno, Jason ya se desvinculó del grupo hace tiempo y no aparece en público nunca, con Robbie nunca se soportaron, lo han dicho algunas veces.
Robbie’s been spending his free time trolling his next door neighbor, Led Zeppelin’s Jimmy Page, with whom he’s been embroiled in a 5-year-long neighbor dispute. Robbie’s been blasting Pink Floyd whenever he sees Jimmy out on his lawn and sometimes even parades around dressed up as Robert Plant.
According to the Independent, the dispute stems from Robbie’s plans to build an underground swimming pool on his West London property. Robbie has an old house, it’s listed as “Grade II”, meaning it is architecturally significant. However, Jimmy’s house next door is listed as “Grade I”, meaning it’s of “exceptional” interest. Jimmy’s afraid that the construction at Robbie’s will endanger his older, more important house. After 5 years of going back and forth, Robbie’s plans were conditionally approved but then somebody snitched.
Necesitas ser miembro para publicar una respuesta.
¿No eres un miembro? regístrate para unirte a nuestra comunidad
Los miembros pueden iniciar sus propios temas y suscribirse a los temas
Es gratis y solo toma un minuto
Usuarios navegando por este Foro: Ahrefs [Bot] y 9 invitados